Het aftellen naar het einde van ISDN 1 / 2 is nu echt begonnen. Per 1 september wordt deze techniek na 25 jaar trouwe dienst uitgefaseerd. Bel je nog via ISDN, dan kun je niet langer wachten met de overstap naar het toekomstbestendige hosted telefonie. De grote vraag is wat is hosted telefonie en waarom je moet overstappen. In dit artikel vertellen we hier meer over.
Digitalisering heeft ons bereikbaarder en flexibeler dan ooit gemaakt. Je klant neemt daarom geen genoegen meer met beperkte bereikbaarheid van je organisatie. En dat is nou net wat ISDN is: beperkt. Een handjevol functionaliteiten, weinig gebruikersvrijheid en een matige integratie met de rest van je IT. Met andere woorden, ISDN past niet meer bij deze tijd. Daarom heeft KPN besloten deze verouderde techniek uit te faseren.
Bel je nog via ISDN, dan loop je het risico na 1 september telefonisch niet meer bereikbaar te zijn. En dat is funest voor je klantcontact en dienstverlening. Voorkom een hoop ellende en stap zo snel mogelijk over naar hosted telefonie. Zo weet je zeker dat je geen onnodig risico loopt.
Met hosted telefonie blijf je gewoon bellen zoals je gewend was. Het grote verschil is echter dat je nu belt via je eigen telefooncentrale in de cloud. Hosted telefonie is eigenlijk bellen via internet. De telefooncentrale staat in de cloud bij WilroffReitsma in plaats van fysiek bij jou op locatie. Daarmee beschik je over veel meer gebruikersvrijheid dan voorheen het geval was. De voordelen zijn dan ook legio. Een vijftal voorbeelden:
Heb je de overstap nog niet gemaakt? Dan raden we je aan daar niet langer mee te wachten. Hosted telefonieoplossingen worden altijd op maat geleverd. Dat betekent dat de implementatie ervan soms wat meer voeten in de aarde kan hebben. Meer weten over hoe je snel en makkelijk overstapt naar hosted telefonie? Onze gespecialiseerde medewerkers staan voor je klaar om je te helpen bij iedere stap van dit traject.
Verder lezen? Lees hier meer over Hosted telefonie.