WilroffReitsma is ISO 9001, ISO 27001, ISAE 3402 en NEN7510 gecertificeerd.
Wij zijn in het weekend bereikbaar via een speciaal ingerichte storingsdienst. Afhankelijk van het contract en het bijbehorende servicelevel dat je hebt afgesloten , betaal je hier een extra toeslag voor.
Wij kunnen je computer op afstand overnemen om te achterhalen waar een mogelijk probleem zit. Om dit te doen, navigeer je naar https://get.teamviewer.com/2498bxe en voer je het bestand uit.
Als je hinder of onderbreking ondervindt bij jouw oplossing, neem dan contact op met onze Servicedesk via servicedesk@wilroffreitsma.nl.
Afhankelijk van het contract dat je met ons afgesloten hebt, maken wij een automatische back-up van jouw data.
Maak je gebruik van Office 365? Dan is er standaard een retentieperiode van 90 dagen. Dit houdt in dat verwijderde e-mails terug te halen zijn, bijvoorbeeld. Dit is echter geen volwaardige back-up!
Wil je volledig zeker zijn van je datacontinuïteit? Neem dan contact met ons op voor een back-updienst via servicedesk@wilroffreitsma.nl.
Voor onze dienstverlening hebben we bewust gekozen voor een aantal partners. Wij zijn namelijk overtuigd van de kwaliteit van deze leveranciers. Daarnaast weten wij ons kennisniveau van hun portfolio’s hoog te houden.
Wij zijn partner op het hoogste niveau bij:
- KPN (KPN Strategisch Partner)
- Vodafone (Vodafone Strategic Partner)
- Microsoft (Microsoft Gold Partner)
Ook zijn wij gerenommeerd partner van:
- Xirrus
- HP
- Dell
Dit is volledig afhankelijk van je instellingen. Als je gebruikmaakt van OneDrive als bureaubladapplicatie heb je altijd een lokale map met bestanden die je kunt gebruiken. Deze map en bestanden worden gesynchroniseerd zodra je verbonden bent met het internet.
Iedere organisatie is geschikt voor een cloudoplossing. Of je volledig overgaat op de cloud of kiest voor een hybride cloudoplossing, is afhankelijk van jouw wensen en eisen. Lees voor meer informatie de veelgestelde vragen met betrekking tot de cloud.
Wil je een nieuwe simkaart ontvangen? Laat het ons weten en we sturen je een nieuwe simkaart toe.
Security is afhankelijk van veel factoren. Vaak vormt menselijk handelen het grootste risico voor dataveiligheid. Als we kijken naar de technische veiligheid, mag je rekenen op de hoogste veiligheidsnormen in de markt met betrekking tot clouddiensten. De datacenters van Microsoft zijn voorzien van de nieuwste technologieën en modernste hardware én worden ook fysiek zeer streng beveiligd. Voor onbevoegden is het vrijwel onmogelijk om bij de servers in het datacenter zelf te komen. In de regel is de beveiliging van data in de cloud een stuk beter dan een gemiddelde dataopslag bij bedrijven op locatie.
Wil je meer weten over de veiligheid van jouw data? Neem dan contact op met onze Servicedesk via servicedesk@wilroffreitsma.nl.
De snelste en meest efficiënte manier om een ticket aan te maken is door een e-mail te sturen naar servicedesk@wilroffreitsma.nl. Je ontvangt direct antwoord met een ticketnummer.
Contacteer voor een actuele status jouw vaste projectmanager van WilroffReitsma. Weet je niet wie je projectmanager is? Neem dan contact op met onze Servicedesk via servicedesk@wilroffreitsma.nl.
Ons uitgebreide servicelevel is 24×7 Storingsdienst, mits dit contractueel is vastgelegd.
Ons standaard servicelevel bedraagt acht uur, op dezelfde werkdag bij niet-kritische incidenten. Bij kritische incidenten bedraagt ons standaard servicelevel vier uur, op dezelfde werkdag.
Als je een nieuwe telefoon of tablet koopt met internetabonnement, dan zul je waarschijnlijk de APN-instellingen moeten aanpassen. Hiermee krijg je toegang tot het netwerk van je aanbieder, waardoor je kunt internetten. Nadat er is gecontroleerd of jouw mobiele abonnement internettoegang heeft, zul je de juiste snelheid krijgen. Heb je een te hoog dataverbruik? Dan zorgt de APN-controle ervoor dat je internet niet meer kunt gebruiken.
Meestal kun je direct aan de slag zodra je de simkaart in je toestel plaatst. Is dit niet het geval? Dan zul je handmatig de APN-instellingen moeten invoeren.
Voor KPN-abonnementen vind je hier de APN-instellingen: https://portalmmm.nl.
Wanneer zich een klacht voordoet moet deze gemeld worden via klachten@wilroffreitsma.nl. Alleen klachten die via dit mailadres gemeld worden afgehandeld conform onze klachten procedure. Overige meldingen worden niet als klacht geregistreerd en binnen onze support afgehandeld.