Je kunt beter werken bij WilroffReitsma
Voice | Netwerk | Werkplek & Microsoft 365
Ben jij een Support Engineer die energie krijgt van het oplossen van complexe IT-vraagstukken? Denk jij in oplossingen, niet in problemen? En voel jij je helemaal thuis in een technische omgeving waarin je kunt doorgroeien en écht impact maakt? Dan hebben wij een geweldige kans voor jou bij WilroffReitsma.
WilroffReitsma is een toonaangevend IT- en telecombedrijf in Nederland. Wij helpen klanten vooruit met slimme, betrouwbare en toekomstbestendige oplossingen. En dat kunnen we alleen doen met mensen zoals jij – gedreven, analytisch sterk en technisch onderlegd.
Als Support Engineer ben jij een cruciale schakel in ons klantteam. Je duikt diep in meldingen en vragen op het gebied van Voice-oplossingen, netwerken of werkplekken/Microsoft 365. Je analyseert, lost op en denkt actief mee over structurele verbeteringen. Geen standaard “turn it off and on again” werk – jij zoekt de oorzaak achter het probleem, komt met passende oplossingen en voorkomt herhaling
Je werkt nauw samen met collega-support engineers, netwerk- en beheerders. Samen zorgen jullie ervoor dat klanten kunnen vertrouwen op een solide, goed functionerende IT-omgeving. Kwaliteit en samenwerking staan voorop.
Wij zijn een jonge en snelgroeiende speler in de zakelijke IT- en telecomwereld. Wij maken het simpel voor onze klanten, zodat zij zich kunnen focussen op hun corebusiness. Daarvoor hebben we mensen nodig die houden van techniek, dieper durven graven en niet stoppen tot het écht goed is geregeld
Zie jij jezelf al zitten in ons team? Mooi. Stuur dan snel je CV en motivatie naar hr@wilroffreitsma.nl, t.a.v. Esmée Hoppenbrouwers of Tamara Mell.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.