Maakt u nu gebruik van de applicatie KPN EEN InContact "softphone" in uw organisatie? Lees deze pagina dan aandachtig door. KPN EEN InContact is end of life en wordt uitgefaseerd. Per 30 juni 2022 is het niet meer mogelijk om van deze applicatie gebruik te maken.
Hiervoor in de plaats is WebEx gekomen, deze tool heeft functionaliteiten die gelijk zijn aan InContact. De overstap is eenvoudig en kan door u zelf richting uw eindgebruikers worden begeleid. In onderstaande bijlagen treft u een migratiepakket aan met handleiding hoe u zelf WebEx voor uw eindgebruikers kunt activeren. Dit kan eenvoudig via de beheerportaal "KPN OneBase", hierin zijn de WebEx basis licenties voor alle eindgebruikers kosteloos beschikbaar.
In het kort loopt u de volgende stappen door:
Als bijlage treft u de volgende documenten aan.
Hierin wordt kort uitgelegd wat WebEx inhoudt, hoe je een licentie toewijst en worden beknopt de belangrijkste telefoniefuncties toegelicht.
Hier tref je een uitgebreide beschrijving over WebEx
Hier wordt uitgelegd hoe je in OneBase een licentie aan een eindgebruiker toewijst.
In deze handleiding voor eindgebruikers worden alle functies van WebEx toegelicht.
Ons advies is om deze migratie ruim op tijd te plannen. Start eerst met uzelf en/of 1 รก 2 eindgebruikers om het proces door te lopen om vervolgens alle gebruikers te migreren.
Als u begeleiding van de WilroffReitsma Servicedesk nodig hebt, dan willen we dit graag gepland uitvoeren en kan hiervoor een afspraak worden gemaakt. Dit doet u eenvoudig door een mail te sturen naar onze servicedesk. Onze servicedesk neemt dan contact met u op.