Wil jij ook alle aandacht hebben voor je dienstverlening? Dan is het fijn als je IT in ieder geval geen afleiding vormt. Met KPN EEN zakelijk behoud je je focus. Hiermee combineer je zakelijk internet, vaste telefonie én mobiele telefonie in één. We vertellen je graag hoe deze handige oplossing jouw collega’s slimmer laat communiceren.
KPN EEN is een zakelijke oplossing voor jouw ICT-omgeving. In het kort: één geïntegreerde cloudoplossing voor je vaste en mobiele telefonie èn vast en mobiel internet. De voordelen zijn onder anderen 1 contract, 1 factuur en 1 aanspreekpunt voor 1 vast bedrag per maand. Dit is een oplossing die bovendien makkelijk schaalbaar is en centraal beheersbaar tegen een vast maandelijks bedrag. Eenvoudig, handig en wel zo overzichtelijk. Én het platform wordt continu vernieuwd en voorzien van nieuwe functionaliteiten. Deze updates zijn inbegrepen en het beheer doen wij voor je!
Back-ups, telefonie, het gebruik van apps… Steeds meer diensten lopen via het internet. Je wilt dan ook dat je collega’s altijd online zijn, zonder gedoe. KPN EEN maakt het mogelijk. De snelle en stabiele internetverbinding laat je collega’s probleemloos werken. En mocht er een storing zijn, dan blijf je gewoon doorwerken; in dat geval schakelt je netwerk over op 4G als back-upverbinding. En die storing zelf? Die is zo opgelost. Je online tools en collega’s blijven dus gewoon online. Dat is wel zo prettig!
Dat security heel belangrijk is voor je organisatie is natuurlijk geen verrassing. KPN EEN zakelijk ondersteunt je hierin. Zo is je internetverbinding voorzien van krachtige beveiligingstechnieken, wat het risico van cyberaanvallen verlaagt. Daarnaast levert WilroffReitsma deze zakelijke KPN dienst met beveiligingssoftware waarmee je je security nog verder dichttimmert. Zo laat je jouw collega’s direct veiliger werken, zonder dat zaken als hacks en malware roet in het eten gooien. Goed voor de productiviteit en bereikbaarheid.
Het is natuurlijk prettig als je IT-oplossing met je meebeweegt op het moment dat daar behoefte aan is. Dat geldt zeker voor je telefonie. Bij KPN EEN zakelijk draait je telefoniecentrale in de cloud. En je stelt alles eenvoudig in via een online beheerportal. Wil je belgroepen instellen, telefoonnummers aanmaken of nummers doorschakelen? Dan regel je dat eenvoudig zelf, of je laat het ons doen. En naar het onderhoud van deze telefooncentrale heb je ook geen omkijken; dat wordt door de specialisten van KPN gedaan.
Weet je wanneer je collega‘s pas écht bereikbaar zijn? Als klanten en andere collega’s hen kunnen bellen via één nummer. Daarom kun je vaste en mobiele telefonie integreren. Je collega’s zijn daardoor altijd bereikbaar op hun vaste zakelijke nummer, of ze nu hun vaste telefoon of mobiele telefoon gebruiken. Het gebruik van één nummer staat niet alleen professioneel, het verbetert ook de bereikbaarheid van je organisatie.