<  Terug naar nieuwsoverzicht


17/10/2018

Geen kortetermijnvisie of garantie tot de deur

Bij WilroffReitsma vinden we een langdurige relatie met klanten en zakenpartners belangrijk. We zien dan ook meer in een partnerschap dan een klantrelatie. Het werkt namelijk een stuk fijner als je elkaar kent en begrijpt. Natuurlijk wil je weten wat je aan ons hebt. Daarom zeggen we wat we doen en doen we wat we zeggen. Dat klinkt misschien cliché, maar is niet minder waar.

In plaats van te vertellen wat we wél doen, draaien we het eens om. Waarvoor kun je níét bij ons terecht?

1. Een klantnummer

We houden er zelf niet van om als klantnummer door het leven te gaan. We zijn allemaal mensen en doen zaken met mensen. Daarom heten wij gewoon Roy en Leon, en kletsen wij net zo gezellig over voetbal (of Formule 1, of de vakantie) als over de functionaliteiten van VaMo en je Portall werkplek in de cloud.

2. Ja en amen

‘Wil je die? Alsjeblieft. Tien stuks? Natuurlijk!’ We praten niet met je mee; we vragen door en zijn kritisch wanneer dat nodig is. Misschien is die snellere verbinding of extra functie nu helemaal nog niet nodig. Dan vertellen we je dat eerlijk. We betalen zelf ook liever niet voor iets dat we niet nodig hebben.

3. Een kortetermijnvisie

Een oplossing kan nu wel bij jouw bedrijf passen, maar is dit ook zo over een jaar of over drie jaar? We kijken verder dan de korte termijn. Een ogenschijnlijk goedkope oplossing of voordelig product gaat misschien minder lang mee en zorgt op termijn voor hogere kosten. Door samen de stip op de horizon te zettenEen oplossing kan nu wel bij jouw bedrijf passen, maar is dit ook zo over een jaar of over drie jaar? We kijken verder dan de korte termijn. Een ogenschijnlijk goedkope oplossing of voordelig product gaat misschien minder lang mee en zorgt op termijn voor hogere kosten. Door samen de stip op de horizon te zetten en een roadmap te bepalen, kiezen we de meest passende, duurzame oplossingen.

4. Tenenkrommend jargon

We zijn niet allemaal opgeleid tot productspecialist en praten niet in technische termen. Als dat zo is, dan zouden jullie ons werk kunnen doen en is ons bestaansrecht niet van lange duur. Daarom gebruiken we duidelijke en simpele taal, zodat je weet waar het over gaat en je de juiste beslissingen kunt nemen.

5. Garantie tot de deur 

Na de levering en installatie elkaar de hand schudden en klaar? Zeker niet. Heb je na een dag, een week of een jaar nog vragen? Stel ze gerust. Die vragen helpen ons ook weer om implementaties en installaties beter te blijven doen. Werkt iets niet zoals je verwacht had? Dan zoeken we samen naar de beste oplossing.

Onze aanpak

Wil je weten hoe onze werkwijze er wél uitziet? Bekijk dan ons concrete stappenplan op de pagina over onze aanpak.