Case Study Parlan2018-08-10T16:43:31+00:00

Een efficiëntere en productievere manier van werken

WilroffReitsma case study:
Parlan Jeugdhulp

Productiever. Zonder beperkingen.

Meer efficiëntie en flexibiliteit.

Productiever. Zonder beperkingen.

Eén stabiele, mobiele oplossing.

Productiever. Zonder beperkingen.

De overstap naar een digitale oplossing.

Meer efficiëntie en flexibiliteit.

Parlan heeft gekozen voor Vodafone Onevoice in combinatie met managed internetlijnen van Vodafone als oplossing om zowel de vaste als mobiele telefonie af te handelen. Met Vodafone Onevoice worden de vaste en mobiele telefonie met elkaar geïntegreerd.

Opschalen wanneer je het nodig hebt
Flexibel ontwikkelen, leveren en innoveren

Een stabiele, mobiele oplossing.

De mobiele oplossing biedt zeer uiteenlopende mogelijkheden. Skype for Business draait stabiel, waardoor de medewerkers eenvoudig met elkaar
kunnen chatten of online vergaderen. Door de soepele integratie met Exchange hebben ze altijd toegang tot hun e-mail, agenda en contactpersonen. Kiezen voor de juiste partner en oplossingen zorgt daarmee voor vertrouwen in de toekomst.

De stap naar digitaal.

Door zoveel mogelijk processen te digitaliseren en de bereikbaarheid van medewerkers te verbeteren met Skype for Business kan een enorme digitale stap gemaakt worden. Door de overstap van papier naar digitaal hebben medewerkers via de smartphone en tablet, maar ook vanuit thuis, toegang tot de belangrijkste informatie. Ze hoeven hiervoor niet meer speciaal naar kantoor te komen.

Flexibel ontwikkelen, leveren en innoveren
GDPR eGuide, skype voor bedrijven, KPN ÉÉN whitepaper, WilroffReitsma logo, Vodafone One Net, One Net Whitepaper, Blokweg financieel adviseurs, KPN ÉÉN, Xirrus WiFi
Parlan Logo

Vraag case study Parlan aan