Case Study Alfa Wasserman The Netherlands2018-08-10T15:57:28+00:00

Gezondheid in bedrijf

WilroffReitsma case study:
Alfa Wasserman The Netherlands

Productiever. Zonder beperkingen.

Zorgeloos ondernemen.

Productiever. Zonder beperkingen.

Hét recept voor succes.

Productiever. Zonder beperkingen.

Een gezonde samenwerking.

Zorgeloos ondernemen.

Om goed samen te kunnen werken met het hoofdkantoor en alle distributeurs is een moderne communicatieoplossing noodzakelijk. De all-in oplossing van KPN ÉÉN biedt een volledige integratie tussen vaste- en mobiele telefonie en gegarandeerd snel internet. Dit heeft de bereikbaarheid verbeterd en onderlinge communicatie vergemakkelijkt.

Opschalen wanneer je het nodig hebt
Flexibel ontwikkelen, leveren en innoveren

Hét recept voor succes.

De oplossing waar Alfa Wassermann B.V. The Netherlands nu mee werkt biedt hen alle functionaliteiten die nodig zijn om veilig en schaalbaar (samen) te werken. Om goed te kunnen samenwerken met zowel lokale distributeurs als het hoofdkantoor in Amerika, is een IT- en Telecomdienst nodig die (online) communicatie zo simpel mogelijk maakt. Alfa Wassermann B.V. The Netherlands koos voor KPN ÉÉN: een compleet aanbod van diensten vanuit de cloud, inclusief online werkplekken met Office 365.

Een gezonde samenwerking.

Een nieuwe oplossing implementeren is stap één, ervoor zorgen dat een organisatie het meeste uit deze oplossing haalt is stap twee. En daarvoor is
een goed begeleid adoptietraject ontzettend belangrijk. WilroffReitsma heeft alle directe communicatie met het hoofdkantoor op zich genomen, om ervoor te zorgen dat de oplossing aan alle voorwaarden voldeed, en om de collega’s in Amerika inzicht te geven in de keuzes die op lokaal niveau werden gemaakt.

Flexibel ontwikkelen, leveren en innoveren

Vraag case study Alfa Wassermann aan