Voor een organisatie als Blokweg Financieel Adviseurs is bereikbaarheid essentieel. Deze intermediair verleent diverse services aan particulieren en bedrijven op het gebied van leningen, verzekeringen en hypotheken. Blokweg Financieel Adviseurs heeft een unieke persoonlijke aanpak en staat altijd voor haar klanten klaar. Daarom zijn ze ook 24/7 bereikbaar. Dit vraagt natuurlijk wel wat van een organisatie, en met name de IT- en Telecomdiensten die dit mogelijk moeten maken.
WilroffReitsma heeft Blokweg Financieel Adviseurs geholpen bij het vinden van de oplossing die het beste aansluit op de wensen en ambities van de organisatie. Een toekomstbestendige oplossing met functionaliteiten die complexe IT- en Telecom versimpelen.
Bijna twintig jaar geleden startte Blokweg Financieel Adviseurs, toen nog BPM Finance geheten, met het aanbieden van financieringsdiensten aan lokale autobedrijven. Inmiddels is de organisatie flink uitgebreid: meer medewerkers en ook het portfolio is aangepakt. Blokweg Financieel Adviseurs is dé intermediair voor verzekeringen, financiering en hypotheken. Een organisatie die zowel bedrijven als particulieren begeleidt in het gehele proces: van aanvraag tot het afsluiten van een verzekering, lening of hypotheek.
Blokweg Financieel Adviseurs bestaat uit meerdere onderdelen die zich ieder richten op een specifieke klant, product, of dienst. Op deze manier worden klanten altijd bijgestaan door experts op hun eigen vakgebied. Naast advies en begeleiding biedt Blokweg Financieel Adviseurs klanten een bijzondere service, het bedrijf is namelijk altijd bereikbaar. 24 uur per dag, 7 dagen per week. Als er bijvoorbeeld een huis in brand staat, of er is ernstige schade, dan worden klanten direct geholpen door één van de medewerkers. Blokweg Financieel Adviseurs staat altijd voor iedere klant klaar. Blokweg Financieel Adviseurs is een ambitieuze en groeiende onderneming waar het helpen van zowel particulieren als bedrijven centraal staat. Om voor het toenemende aantal klanten alle extra services op zo’n hoog niveau te blijven leveren is moderne IT en Telecom onmisbaar.
Want, hoe garandeer je dat jouw klanten 24/7 persoonlijk worden geholpen? Hoe zorg je ervoor dat groei niet ten koste gaat van kwaliteit? Hoe weet je zeker dat technologie je nooit in de steek laat? En vooral: Hoe maak je complexe IT en Telecom weer simpel?
Voor Blokweg Financieel Adviseurs was verbeteren van de bereikbaarheid de belangrijkste reden om te kiezen voor een moderne telefonieoplossing. Om dat te kunnen realiseren is samen met IT- en Telecompartner WilroffReitsma de stap gemaakt naar de cloudoplossing Vodafone One Net. Dit biedt Blokweg Financieel Adviseurs de functionaliteiten die zij nodig hebben om klanten altijd de beste services te kunnen leveren.
Kies voor een oplossing van WilroffReitsmaBlokweg Financieel Adviseurs onderscheidt zich door het persoonlijke contact met klanten. Iedere aanvraag, van zowel particulieren als bedrijven, wordt van begin tot einde begeleid en de medewerkers staan 24/7 voor klanten klaar. Deze services vereisen IT- en Telecomoplossingen die de organisatie ondersteunen. Blokweg Financieel Adviseurs maakt gebruik van Vodafone One Net: volledig geïntegreerde vaste- en mobiele telefonie vanuit de cloud waarmee medewerkers op één nummer uit kunnen bellen, en op verschillende nummers bereikbaar zijn. Deze oplossing stelt de organisatie ook in staat om overal en altijd klaar te staan voor klanten, want telefoontjes worden eenvoudig (geautomatiseerd) doorgeschakeld naar de juiste beschikbare medewerker.
Alle telefonie wordt met Vodafone One Net centraal geregeld in de cloud. Dit betekent voor Blokweg Financieel Adviseurs ook dat iedere handeling inzichtelijk wordt gemaakt. Denk daarbij aan het aantal inkomende en uitgaande gesprekken per dag, afdeling of medewerker, maar ook de gemiddelde gespreksduur. Deze informatie is voor het management van essentieel belang, want op basis van deze gegevens kunnen processen worden aangepast om efficiëntie te vergroten en call flows te vereenvoudigen.
Om bereikbaarheid en inzichtelijkheid verder te vergroten wordt samen met WilroffReitsma gekeken naar de mogelijkheid om nog meer uit de oplossing te halen met o.a. intern videovergaderen, wachtrijbemiddeling, online chatten met klanten en uitbreiding van het aantal spraakkanalen (>10) waardoor telefoontjes niet meer worden doorgezet, maar direct worden beantwoord. Allemaal functionaliteiten die nu binnen handbereik zijn en direct geïmplementeerd kunnen worden op het moment dat de organisatie daar klaar voor is.
Samen met Blokweg Financieel Adviseurs ontwikkelden we een stappenplan.
WilroffReitsma bood Blokweg Financieel Adviseurs diverse opties om onboarding zo simpel en succesvol mogelijk te laten verlopen.
Ook na implementatie zorgen wij voor de nieuwe omgeving van Blokweg Financieel Adviseurs.
De stap naar moderne telefonie, die samen met partner WilroffReitsma is gezet,
betekent voor Blokweg Financieel Adviseurs dat zij vandaag, en in de toekomst,
de persoonlijke en professionele services kunnen blijven leveren die hen zo
onderscheidend maken.
Blokweg Financieel Adviseurs verleent meerdere diensten aan diverse typen klanten. Al deze klanten hebben een andere informatiebehoefte. Om altijd voor iedere klant klaar te kunnen staan is een telefonieoplossing nodig die de organisatie hierin ondersteunt. Met volledig geïntegreerde vaste- en mobiele telefonie in de cloud heeft Blokweg Financieel Adviseurs processen kunnen optimaliseren waarmee het garanderen van 24/7 bereikbaarheid een stuk makkelijker is geworden!
Meten is weten. Deze cloudoplossing biedt Blokweg Financieel Adviseurs zeer gedetailleerde informatie over het aantal inkomende- en uitgaande gesprekken, gespreksduur en meer. Door deze inzichten kunnen processen geoptimaliseerd worden en callflows vereenvoudigd. Ook dit komt de algehele bereikbaarheid weer ten goede.
Telefonie wordt vanuit één centrale omgeving geregeld, een omgeving waar gemakkelijk nieuwe diensten aan kunnen worden toegevoegd wanneer nodig. Bij groei is de oplossing zo op te schalen en extra diensten als videovergaderen (intern), callcenterfunctionaliteiten, online chat (extern) en wachtrijbemiddeling worden eenvoudig toegevoegd op het moment dat Blokweg Financieel Adviseurs daar behoefte aan heeft.
Nieuwe technologieën vervangen traditionele IT in rap tempo; voice en data integreren en ‘de werkplek’ wordt steeds mobieler. WilroffReitsma heeft alles onder één dak en biedt daarmee een antwoord op de ‘digitale transformatie’ waar bedrijven momenteel doorheen gaan of bedrijven die nog aan deze reis moeten beginnen.
Wij zijn gedreven en proactief en helpen onze klanten met relevante behoeften: efficiënter werken, beter communiceren, beter differentiëren en sneller groeien.
Kennismaken met WilroffReitsma